dimecres, 24 de setembre del 2008

AVALUACIÓ INICIAL

8. Situa’t de 0 a 10 (0 gens d’acord 10 molt d’acord)
TE2) L’objecte fonamental de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: ___7___
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : ____8____
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: __4____
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: ____9____
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: __9___
DT2) La tecnologia és força neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: __5___
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: __2___
TE1) La Tecnologia Educativa ha d’assegurar un bon domini de les TIC: ___8____
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: __7____
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: ___8_____


9. Mapa de conceptes sobre la relació entre ciència, tecnologia, societat i educació.



10. Comenta el teu grau de compromís en relació als coneixements previs que has reflectit en aquest document. Fins a quin punt creus que els defensaries davant d’un tribunal? Creus que poden canviar els teus esquemes en un futur proper?

La veritat és que les preguntes proposades en aquesta primera activitat d’avaluació m’han fet veure que desconec en gran part, tot el món de les noves tecnologies de la informació i la comunicació a l’educació, fins al punt de fer-me dubtar què són les TIC tal i com es pot reflectir a la resposta de la pregunta 3.
Davant d’un tribunal, tinc el judici perdut. Crec que aquesta assignatura m’ajudarà a entendre millor què són les noves tecnologies i saber-ne més de tota aquesta ciència; a més d’altres aspectes que actualment desconec i que aniré descobrint al llarg del semestre. Així doncs, no tinc cap dubte que aquesta assignatura m’ajudarà a canviar els meus esquemes en un futur proper.
M’agradaria comentar, també, que a la pregunta 2 no he respost res perquè literalment no “tinc ni idea”. Em costa entendre els conceptes exposats i al ser una avaluació inicial en què no es pot mirar el temari, prefereixo ser sincera abans que algú del meu voltant em pugui ajudar a contestar la pregunta i/o miri els apunts de l’assignatura.